#mateojurcic #videography #video

Mateo Jurčić: Kako je hobi prerastao u ozbiljan posao

Nedavno je Damir Kedžo predstavio svoju novu baladu „Srce mi umire za njom“, jednu od najboljih pjesama u svojoj dosadašnjoj  karijeri. Pjesma je vrlo upečatljiva, nabijena emocijama te kako sam Kedžo kaže, dio njega publika može prepoznati u svakom stihu i noti.

Osim pjesme,  spot je vrlo zanimljiv i pun dramatičnih kadrova, a sniman je u Rijeci i talijanskom gradiću Lignano Sabbiadoro. Za njegovu izradu zaslužan je Lumière Production, čiji je član bio gost na Sovi.

Spot možete pogledati ovdje: 

 

Zove se Mateo Jurčić i video produkcijom se počeo baviti prije 3 godine. Od tada aktivno stvara zanimljive medijske sadržaje, spotove poznatih glazbenika, promotivne video materijale, a osnovao je i svoju firmu Mateo Jurčić Videography.

Njegovu smo kreativnost mogli vidjeti u spotovima Marka Tolje, Olivera, Ivane Husar, Maura Staraja,  Sillyconsa; njegov se potpis nalazi na promotivnim materijalima Surf`n`Friesa, Renaulta, Textuma, Kalmara i mnogih drugih. Surađivao je, također, sa NK Rijekom i Metisom u sklopu projekta Eco Corner.

 

Sljedeća suradnja koju on i njegov partner Artem namjeravaju sklopiti je sa svjetski poznatim Duo Cellosom, koji nakon turneje, kako tvrde, uzimaju pauzu, a nakon nje se vraćaju u punoj snazi.

U slobodno vrijeme Mateo se bavi trening disciplinom Parkour, koja obuhvaća penjanje, skakanje, trčanje, kotrljanje. Sve to, naravno, Mateo dokumentira svojom kamerom i slaže u zanimljive klipove.

Otkrio nam je kako je hobi prerastao u ozbiljan posao, koji su izazovi i prednosti te koliko zapravo truda i rada stoji iza samo jednog videa: